Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

lørdag 12. desember 2009

ingen sneak peek!

Nå er vi på uke 9 i 10 i skuddet hos Åshild, og henger fortsatt med! Så deilig terapi - nesten meditasjon - for jeg er i min egen lille verden i NUET! KNALL!

Denne uka er det hemmelig!!
"Denne uken er temaet det hemmelighetsfulle ”hemmelig, hemmelig...”. Vi er jo midt inni høysesongen for hemmelighetskremerier – både store og små. Hvilke hemligheter du har eller ønsker å la deg inspirere av, er helt opp til deg. Ukens ord er ”sneak peek”, hovedfargen er rååååsa og jeg vil at du skal bruke en eller annen bretteteknikk på siden din. Teksten skal selvfølgelig være kodet! Bruk zig-zag-formen, servietter som papir, bilde fra en bok og garn som pynt. I tillegg skal du bruke en malekost når du lager siden din."



Ingen Sneak Peek!
ellA rilb lev ttas åp evørp? neoN re edog erdna egilråd lit å edloh åp retehgilemmeh. vA go lit re ted ekki ekil ttel å etiv avh mos re gilemmeh. aD re ted gileksnav å edloh ned gilemmeh!

Ikke sant?

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott.
    Jeg er kjempeimponert over disse sidene dine, og så flott at du henger med på utfordringene til Åshild.
    Ha ei flott helg videre.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. koN ne gilortu luk gninsøl åp sneku evagppo! geJ resok gem ggulg lejhi dem å es åp ed ettolf enedis enid, lliroT! gilreH!
    doG melk (:

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig (igjen), Torill!! Du har en så leken og utvungen AJ-stil! - Herlig!!
    Glad jeg har deg som inspirasjonskilde!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!