Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

onsdag 19. januar 2011

Lytt til hjertet - steampunked AJ-side

Årets første DT-utfordring hos Andrine og Marens Landhandleri var å lage noe steampunked greier. Rødt skulle være med - og tape selvfølgelig.
Klikk på linken, så kan du se hva de andre har laget.

Jeg følte veldig for en Art Journal-side denne gangen - og slik ble mitt bidrag. Jeg har brukt tape litt her og der, og malt på den med svart og rød maling. Kan du se det?

Budskaper er klart; LYTT TIL HJERTET!!!

5 kommentarer:

  1. Wow, denne var skikkelig stilig. Herlig farger. Likte denne siden utrolig godt.
    Men, må bare si at du har laget flere herlige sider som jeg har kikket på nå.
    Fikk lyst å leke litt med AJ igjen,men må bare få unna noe annet som må gjøres først.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin LO! DIgger steampunk og digger dine art journalsider!!!

    Nu har æ også laga mæ art-journalblogg!
    Det kommer fleire innlegg etterkvert.

    http://cafemoccasartjournal.blogspot.com/

    koselig med besøk! :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott side. Lager også litt Art Journals, men foreløpig er det kun for meg selv :-) Takk for inspirasjonen..

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!