Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

mandag 10. oktober 2011

Lukk opp din hjertedør...

Jeg hadde vel ikke trodd at jeg skulle sitere Sputnik i ett av mine blogginnlegg...
- iallefall ikke at jeg skulle bruke teksten i en av mine ArtJournal-sider... 
Men slikt vet man jo aldri... 
Så her kommer en AJ-side som minner meg om all den hjertevarmen jeg har fått gjennom å ha slike kurs! Både før, under og etter kursene! 
Jeg blir helt varm om hjertet av all den solvarmen folk gir meg!! 

SNAKK OM POSITIV ENERGI!!!! 
"Lukk opp din hjertedør, og la solens skinn
lyse i ditt smil og varme i ditt sinn! 
Et lite smil kan spre glede i ditt sinn! 
Lukk opp hjertedøren og slipp solen inn! 

Det bor et smil i alle mennesker når du møter dem. 
Det er bare om å få lokket smilet frem!"
- Sputnik -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!