Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

søndag 12. februar 2012

ART in the heart!


Jeg koser meg så om dagen med mine ArtJournals! 
Kliner og klæsjer, helt uten mål og mening - og så vips blir en side til! 
Så befriende og energigivende!!!


Rett og slett "Art in the heart"!!!
Det er ekstra gøy å samtidig bli etterspurt som kursholder i nettopp ArtJournal!!!


Jeg skal til Skitreffet 16.-18. mars. der skal jeg ha introduksjonskurs og bakgrunnskurs i AJ
Det samme skal jeg ha i Geiranger 27.-29.april.

Er du i nærheten, håper jeg virkelig vi møtes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!