Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

onsdag 21. mars 2012

Pep-talk

Kjære venner der ute! 
Det er liv i meg - men har liksom ikke hatt tid nok til min kjære blogg:0)

Men i helgen fikk jeg iallefall laget litt også! 
For jeg har vært på Ski-treff, og holdt kurs - og vært litt kreativ:0)

Her er en ArtJournal-side jeg laget til å "peppe" meg opp til kurs! 


Tusen takk Mette for at jeg fikk låne stempler av deg!
 Disse tentaklene er bare så kule! 
Jeg har farget de med colorwash og div tusjer jeg hadde for hånden:0) 



Selvtillit er en rar ting...



Tusen takk for ei kjekk helg, for nye bekjentskaper og nok en hærlig gjeng som fikk se hva ArtJournal kan gjøre med deg!

1 kommentar:

  1. En fargerik og flott AJ side, og med et viktig innhold!
    Morsomme tentakler :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!