Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

tirsdag 19. juni 2012

Unik faktisk!



Denne ArtJournalen har jeg jammen kosa meg med!! 
Helt deilige energifarger og det var virkelig det jeg trengte i kveld! 
For her er det litt tomt for tiden...


Inne på forumet til Casa er det en stund siden jeg har vært - men juniutfordringen på AJ traff meg den, og denne siden er altså til den utfordringen. 

Vi skulle bruke fargen gul og bli inspirert av denne siden, og ha med bilde!


Jeg har blitt inspirert av de tegnede boksene jeg!


Ny dag i morgen - og jeg er faktisk unik!
Like unik som DU!!!!!

3 kommentarer:

  1. Så knall herlig!!
    Fargene skikkelig knæsje, som gir en masse!!
    Og du har helt rett. Du er unik!
    ....og godt å vite at det er jeg også, for vi er alle unike på hver vår måte! ;-)

    Ha en kjempefin sommer Torill :)
    Klem Toini

    SvarSlett
  2. Mega bra AJ side, skikkelig farge sprek med veldig bra tekst :) ))))))

    SvarSlett
  3. This is fabulous. Beautiful colors and pages. Love it.
    And you are unique. We all isn't it?
    lovely greet
    Marja
    (marjascreativity.blogspot.nl)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!