Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

tirsdag 26. oktober 2010

Hva er din favorittfarge?


Hos Andrine og Marens landhandleri strømmer det stadig vekk på med flere lekre dekortaperuller! Har du ennå ikke prøvd disse, så ta deg en tur innom og bestill noen! Lekre juletape har også kommet!

Jeg skal lage noe av disse også etterhvert:0)

Vi i DT har fått i oppdrag å lage noe, hvor stikkordet var "Favorittfarge". For meg var det helt naturlig å lage en ArtJournal om dette. Jeg har nok mer enn en favorittfarge... spør dere guttene mine sier de hvit, for det trives jeg veldig godt med her hjemme. Mannen min vil nok si blå - for da blir mine øyne så vakre...
(he he...)
Jeg har selv forskjellige favorittfarger - og her på denne siden har jeg skrevet litt hvorfor.


Dekortapen er representert litt her og der:0) Den er hvit med grønne streker.

Hva er din favorittfarge?

Ja, kanskje jeg skal gi deg akkurat denne utfordringa!!!? Tar du den? Da vil jeg veldig gjerne se hva du har laget, hvis jeg får lov. Legg igjen en kommentar, eller send meg en mail screppa@gmail.com.

2 kommentarer:

  1. Nå har jeg bladd meg tilbake til desember. For noen fantastisk flotte sider du har laget. Herlig sammensatt med en unik bruk av farger og bilder. Dette var morsomt. :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!