Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

fredag 1. oktober 2010

Husk!!!!

Det er jammen 1. oktober allerede, og klar for ny utfordring i Scrappehuset. Utfordringen denne gangen er at du skal bruke en hilsen fra noen andre enn deg selv på det du lager. Altså ikke din egen håndskrift:0)

Jeg har laget en AJ-side. Min egen lille motivasjonsside!!
For noen uker siden var jeg på Pippi Power- kurs, og da fikk vi (bl.a) alle sammen mange slike motivasjonslapper som vi kunne lese til oss selv når vi trengte det! Den hvite skriften er det som sto på de andre lappene mine.


Sponsorbruk på denne er;
Mønsterark og vimpler fra SassaFras
Piler fra Nikki Sivils
Peacemerke fra AdornIt

De andre jentene har laget så stilige ting også - ta en titt innom og bli inspirert til helgen!

2 kommentarer:

  1. Jeg snublet over din side nå, og legger meg til som følger, for her var det mye fint. Du har noen meget flotte sider i din art journal, virkelig inspirerende!
    Jeg leker litt med AJ selv, men har ikke lagt ut innlegg om det ennå i min splitter nye blogg.

    SvarSlett
  2. Jeg leker litt med AJ selv, men har ikke lagt ut innlegg om det ennå i min splitter nye blogg

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!