Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

onsdag 13. juli 2011

Vær ikke redd for motstand!

... Husk, det er i motvind at ballongen stiger!

Dette er to ArtJournalsider jeg har laget til Pretty Little Studio. Jeg har brukt disse produktene: Valentine Note Cards, Cindy Sue Paper Doll

Eller har jeg klina og klæsja med maling, tape og Pan Pastel. Og selvfølgelig svart og hvit penn!!


God sommer videre!

3 kommentarer:

  1. wow this is magical and full of life and colour .. love it .. hugz x

    SvarSlett
  2. Underbara färger och gillar verkligen klänningen och ditt huvud:-)

    SvarSlett
  3. så utrolig fin art journal! <3

    Lurer litt på å blåse liv i min art journalblogg igjen - så da er du velkommen på besøk... http://cafemoccasartjournal.blogspot.com/ hi hi

    Gleder meg til Trøndersaksa forresten! Det blir så koselig atte!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!