Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

søndag 29. november 2009

Humor? Ikke faan!!!!

Når jeg er sinnatagg og surpomp, da er det jammen meg deilig å slippe humor! Da er det best å være alene og ikke ha noen rundt meg!

Komme med humor da...! Ikke faan!!!!



hi hi... ikke alltid jeg blåser ut sånn og bruker slike "store" ord! Derfor er f-ordet ekstra sterkt for meg. men godt når jeg er sinna og sur!



Som nå, når jeg skulle laste opp dette bildet... så kommer det bare opp snudd, liksom.... HVA ER DET SOM SKJER!? Jeg får det ikke til!!!

Men ettersom denne AJ-siden er litt crazy - så får den stå sånn på siden.... Dere får snu på hodet, eller komme med et hint om hvordan jeg fikser dette..../&#"(/#&¤#((&=")#?/%)#¤(¨c+




Denne siden er iallefall til denne ukas utfordring inne hos Åshilds kreative dagbok!

3 kommentarer:

  1. *hihi* Herlig bidrag, Torill! Og jommen godt noen holder koken :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott.....
    Når det gjelder å snu bildet ?????????
    Ha ei flott uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. så så.. rolig nå snuppa ;) Vi kan jo fint få litt trim å snu på hodet vårt selv, ingen fare! :)

    Håper helga har vært bra!! Klem Ida

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!