Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

torsdag 19. november 2009

Spontanitet og LEK

"Ukens ord er ”spontanitet”, og teknikkvalget må jo selvfølgelig bli fingermaling. Jeg vil også at du skal ta utgangspunkt i grafittistilen når du skriver teksten din, enten du bruker den på hele eller bare på deler av den. Åsså skal du ha med en tegning – om det er din egen tegning eller andres, spiller ingen rolle. Jeg vil også se spiralformen, og dekor laget av metall. Ukens farge er oransje og verktøyet du skal teste ut er hulltang/hullmaskin."

her har jeg jo høyere utdanning... LEK er jo alfa omega for en førskolelærer!!!
Raketten har min gutt tegnet, hullene synes ikke så godt, men de er der tre og tre.
Har lekt meg veldig!!
Måtte bare ta fram en liten pessimist nede i hjørnet, som prøver å holde meg på jorda...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!